• Elamusstuudio

Kas teha tooteesitlusi pandeemia ajal?

Kas planeerida tooteesitlusi ajal, mil potentsiaalsed koroona piirangud igal sammul kuklasse hingavad? Meie ütleme, et küsimus pole mitte „kas?“, vaid „kuidas?“. Näeme tohutu suurt potentsiaali olla pildis ajal, mil teised seda ei julge. Seega küsimuste küsimus on: Kuidas eristuda teistest ja tekkinud tingimustes luua personaalne kontakt potentsiaalsete ostjatega? Lisaks kuidas minimeerida riski, et ühel hetkel piirangud projektile kriipsu peale ei tõmbaks?

Vastus kõikidele nendele küsimustele on: kolime siseruumidest välja!


Sellel sügisel oleme kolinud mitme esitlusprojektiga õue. Brändisime ära truckid ja teeme tooteesitlust õues, mis on viirusrohket aega arvesse võttes kõige ohutum keskkond.

Oleme välitingimustes teinud tootepromosid ka enne koroonat: jaganud komme ning kuuma teed või kohvi, tutvustanud uusi kampaaniaid/tooteid/teenuseid, rõõmustanud tänavatel ning ühistranspordis inimesi üllatavate vaatepiltidega, pannud möödujaid tegema väljukutseid ja palju muud. Kuna tänav on võrreldes toidupoega ebatraditsiooniline koht, kus teha face-to-face promo FMCG toodetele, siis on tarbijate reaktsioon olnud positiivne. Läbimõeldud asukohavalikul on võimalik saavutada sama (mõningatel juhtudel ka suurem) kontaktide arv kui toidupoes.


Üks ekstreemsamaid promotegevusi oli selle aasta veebruaris ehk sügaval koroona ajal, mil üheski siseruumis esitlused lubatud polnud. Ilmastikuolude mõistes saime “jackpoti”, sest sõbrapäeva nädala varahommikutel oli õues -24 kraadi ning Geisha kommidest olid saanud väiksed jäätise ampsud. Kell 7 hommikul oli kottpime, pakane möllas, aga meie roosad ja rõõmsad tüdrukud soovisid kõigile tööpäeva alustavatele inimestele armsat sõbrapäeva. Klient, kes poleks kunagi uskunud tänaval promo edukusse, eriti talvel, oli ülipositiivselt üllatunud. Siit ka väike videomeenutus:


https://vimeo.com/manage/videos/513809697


Suur pluss tänavapildis promomisele on sarnaste konkureerivate tegevuste puudumine. Kui toidupoes võistleb üks tooteesitlus tähelepanu eest mitme teisega ning samal ajal ka poe raadiost kostuvate ja riiulitelt silma hakkavate reklaamlausetega, siis tänavapildis on seda palju vähem. Hästi läbimõeldud lähenemistaktika ja asukohavalik üllatab tarbijat positiivselt ja toetab müügitegevust ka hiljem jaekeskkonnas.

Välitingimustes promomine on kampaania tutvustamiseks või tähelepanu saavutamiseks see väga hea viis. Seda eriti ajal, mil paljud sinu konkurendid on face-to-face turundustegevustes ettevaatlikud ning on seetõttu tooteesitlused määramata ajaks edasi lükanud. Meie näeme selles võimalust, millest tasub kinni haarata ja kasutada tekkinud “eetrivaikust” enda turunduslike eesmärkide saavutamiseks!


Käesoleval nädalal vurame bränditud FoodStudio koerapuljuongi kaubikuga kaubakeskuste parklatesse. Tule tervita meid ja kostita sealhulgas oma lemmikut maitsva Foodstudio tootega:


Neljapäeval Rannamõisa Petcity ees, 26.08,2021 kell 15.00-20.00

Reedel Rocca Al Mare keskuse ees, 27.08.2021 kell 15.00-20.00

Laupäeval Järve keskuse ees, 28.08.2021 kell 11.00-19.00



Põnevaid väljakutseid vastu võtma ärgitades,



0 comments

Recent Posts

See All