• Elamusstuudio

Avasime korraga 8 Lidli poodi üle Eesti kuupäeva teadmata

Updated: Mar 18

Juba viimased kümme aastat on olnud Lidlil plaan laieneda ka Eestisse. September 2021 – just sel ajal jõudis meieni info, et Lidl soovib nüüd päriselt tuua Eestisse üle maailma tuntud poeketi. Millal aga täpsemalt, seda polnud veel kellelegi teada. Novembrikuus saime kinnituse, et Elamusstuudio on valitud Lidli avamistegevuste agentuuriks. Sealt edasi hakkasid iga nädal toimuma koosolekud, mille põhifookuses oli täpsustada järjest kontseptsioone ja panna paika ürituse detailid. Siiski olime endiselt kuupäeva teadmatuses – millal üritus toimub ja kuivõrd suure tiimiga peaksime arvestama.



Jaanuaris jõudis meieni info avamiskuupäevast, kuid Elamusstuudiot sidus Lidliga konfidentsiaalsusleping ja sellega seonduvalt ei saanud me tehnilistele ja loovpartneritele veel täpset ürituse kuupäeva kommunikeerida. Kõik tegevused, planeerimised, hinnapäringud ja kokkulepped tuli saavutada kuupäeva mainimata.


Kogu ürituse planeerimise juures mängis rolli pandeemia piirangutest lähtuvad ohud ja piirangud – kas poode tohib üldse avada; kui palju inimesi võib poes viibida; kas rakenduvad uued või vastupidi, eemaldatakse piirangud? Ja ealeski ei osanud me ette kujutada, et avamisnädalal võiks maailma mastaabis juhtuda midagi nii raputavat nagu sõda Euroopas.




Nagu ennist mainisime, siis üritust planeerisime detailselt, mis tagas selle, et poodide avamisüritus kulges ladusalt ja igasuguste probleemideta.


Elamusstuudio aitas Lidlil avada 8 kauplust korraga üle Eesti: 5 poodi Tallinnas, 1 Pärnus, 1 Narvas ja 1 Tartus.


Varajastel hommikutundidel oli korraga väljas meeskond, kuhu kuulus 69 inimest:

  • 34 promootorit, kes kostitasid varajasi külalisi sooja tee ja Lidli maitsvate vahvlitega;

  • 10 projektijuhti, kes kogu projekti vältel tegelesid Lidli poodide avamisüritusega;

  • 8 fotograafi, tänu kellele said kõikide linnade avamised jäädvustatud;

  • 5 maskotti, kes hoidsid tuju üleval oma kohaloleku ja toredate tantsuliigutustega;

  • 4 teekullerit, kes tagasid selle, et soe tee oleks õigel ajal õiges kohas;

  • 4 videograafi, kes panid kokku vinged lühivideod avamisüritustest;

  • 2 DJ-d, kes hoidsid mõnusa muusikaga meeleolu üleval;

  • 2 päevajuhti, kes vastutasid selle eest, et järjekordades olevad inimesed oleks kõigest toimuvast informeeritud.


Lidl avamisüritustel jagasime 700 liitrit teed ja 24 000 vahvlit. Ja seda kõigest paari tunniga!


Lidli enda meeskonnad olid nii poodidest kui ka kontorist väga hästi valmistunud ja omavaheline koostöö sujus suurepäraselt. Ehedaid emotsioone näed meie ägedast videost. Head vaatamist!



0 comments

Recent Posts

See All