• Elamusstuudio

Auto lansseerimisüritus ilma autota?

Kuna BMW 4.seeria lansseerimisüritus tõi meile Eesti suurimal loovuskonkurssil „Kuldmuna“ kaks auhinda (hõbemuna väliskommunikatsiooni ürituse katgeooria ja pronksmuna promoürituse kategooria), siis otsustasime sellest teha eraldi blogipostituse lugejate jaoks, kel Kuldmuna jälgimine sel aastal vahele jäi. Pisut tõstame katteloori ka sekeldustelt, mis korraldamisel meid tabasid.


BMW 4.seeria auto uus julgem ja väljakutsuvam välimus vajas sobilikku kommunikatsiooni ning Eesti esmaesitlust. Polariseeriv enneolematu esivõre disain oli löönud laineid juba internetis ja kindel oli see, et külmaks ei jätnud see ühtegi BMW entusiasti. Lansseerimisürituse puhul arvestasime julgema lähenemisega ja erilisemate tegevustega. Lansseerimisürituse eesmärgiks oli kohapeale saada 200 BMW olemasolevat klienti, autoajakirjanikud ning luua võimalused üritusest osa saada ka virtuaalselt.



Ürituse kontseptsiooni läbiv joon oli vana ja uue ühildamine. Soovisime võtta kvaliteetse vana ning lisada sellele uue ja radikaalsema kihi. See soov väljendus nii asukoha, muusika kui ka muudes valikutes. Asukohana pakkus selleks head võimalust Põhjala tehas oma robustse interjööri ja helge tulevikuga. Muusika ja lansseerimiskontseptsiooni alustalaks oli bänd Oopus, kelle spetsiaalselt kokku pandud pooletunnine folktroonika set juhatas sisse auto “grand entrance” stiilis sisenemishetke. Ka näiteks joogivalikul saime sama teemat hoida, tutvustades klassikalisi kokteile uues Punch drinks tiimi poolt taasleiutatud retseptis ja pudelisse villitud kuues.


Autoajakirjanikele lõime võimaluse kohtuda 4. seeria autoga veel enne teisi. Juhatasime nad enne ürituse algust taskulampidega varustatult läbi pimedate tehaseruumide ja lavastasime kohtumise õhtu peategelasega. Kogu üritust oli võimalik jälgida ka Delfi vahendusel otseülekandena ja hiljem järelvaatamisena.

Huvi ürituse ja uue BMW vastu oli enneolematult suur nii kohapeal kui ka virtuaalis.

Ei saa ka mainimata jätta õhinat ja sära kogu meie korraldusmeeskonna silmis, kelle jaoks oli see koroonapiirangute tõttu üks väheseid füüsiliselt toimunud üritusi aastal 2020.


Kui köögipoolest rääkida, siis ega see kerge ei olnud. Koroona seadis pidevalt muutuvaid takistusi teele mitte ainult reaalse korralduse osas vaid ka näiteks tehase töös ja auto logistikapoolel - kuni päris viimase hetkeni ei saanud me kindlad olla, kas see eriline eksemplar ikka jõuab siia Eestisse või mitte.


“Huvitavaks” tegi ettevalmistuse ka fakt, et 3 tundi enne külaliste saabumist otsustas videot ja valguslahendust kontrolliv arvuti lõpetada igasuguse koostöö tehnikutega - tundub, et tema piirid olid madalamal kui meie ootused. Aga kastanid tõi tulest välja Protone tehnilise tiimi valmidus leida lahendusi ning peaproov sai peetud küll väikese hilinemisega, kuid siiski piisava varuga, et peenhäälestada ka viimaseid detaile.

Kindlasti kiidame koostööd kliendiga, kes tõi kohe esimesest hetkest laua taha kogu oma tiimi. Turundus ja müük said ühiselt otsustada ja teha valikuid ning see kindlasti kajastus lõpptulemuses.


Lahe on ka näha, et projektid ja tegemised, mis toovad tiimis naeratuse näole, meeldivad ka züriile ning veelgi ägedam on näha kliendi vitriinkapis kahte kollakat ja igikestvat särisevat muna!


Suur tänu Põhjala tehas, Oopus, Protone, Raiko Ausmees, Punch Drinks, Kokomo ja muidugi Inchcape motors Marilini ja Jana ägedal juhtimisel!


Aftermovie lansseerimisüritusest on leitav siin.






0 comments

Recent Posts

See All